HTML

battagergo

Mindenről. Mindennapokról, utazásokról, belföldi- , külföldi események kommentálásáról.

Friss topikok

Linkblog

2010.05.25. 15:40 battagergo

Vége a szezonnak.

Mivel iszonyú nagy a sietség a VB miatt (igaz, az itthoni bajnokságból senki nem, na mindegy), befejeződött a bajnokság. Csak egy kicsit összeszedem a gondolataimat ezzel kapcsolatban, hol voltam, milyen volt.

Steaua Bucaresti: 0-2, 1-2. Igazából a jóval esélyesebb románok ellen kis szerencsével tobább is juthattunk volna, de sajnos nem úgy jött ki a lépés. Akik kinn volt Bukarestben, nekik jár az óriási respekt, nagyot alkottak.
Győri ETO(i) 0-0; 0-3 A hazai meccsen jelen voltam (0-3)
Kecskeméti TE(h) 3-1; 1-2 Az első meccs zártkapus volt, Kecskeméten voltam.
Diósgyőri VTK(i) 2-1; 4-1 Mindkét meccset élőben tekintettem meg, óriási volt, mind a kettő.
Pápa (h) 0-3; 0-1. Csak Pápára jutottam le, sokan voltunk, szarok voltunk :)
Honvéd (i) 1-1; 0-1 Csak idegenben voltam, viszont a hazai meccsen debütált Horváth T.
Haladás (h) 3-1; 0-1 Hazai meccsen voltam.
Zete (i) 4-1; 2-1 Egyiken sem tudtam megjelenni.
Níregyháza (h) 3-1; 2-2 Hazai meccset tekintettem meg. Viszont Horváth T itt is védett, bár ki is szórták :)
Paks (i) 0-1; 3-2 Mind a kettőn ott voltam, paks szokásosan szar volt :)
fradi (h) 2-1; 1-0 ISSSSSSSSTEN VOLT
Kaposvár (i) 0-2; 2-1 Egyiken sem voltam.
MTK (h) 3-2; 5-4. Mindkettőt láttam élőben, az idegenbeli sikerre nincs szó.
Loki (i) 2-1; 2-1 Életem egyik legjobb vidéki túrája volt.
Vidi (h) 0-1; 1-1. Csak a hazait láttam élőben, viszont: 0! Üres maradt a tabló :)
Vasas (i) 2-1; 1-0. Mindkettőn ott voltam, elég langyi volt mind a két meccs.

(zárójelben, hogy hol játszottuk az első meccset (h)-hazai, (i)-idegenben)

Magyar Kupa: Iszonyat csalódott vagyok, nem jutottunk be a döntőbe.
Ligakupa: Annyira érdekel, mint a többi szurkolótársamat.
 

Szólj hozzá!

Címkék: foci 2009 labdarúgás újpest nb1 2010


A bejegyzés trackback címe:

https://henrikgergely.blog.hu/api/trackback/id/tr932030386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása